Технічна підтримка

Є питання? Задай!
Документи

Підключення

Які умови підключення і тарифні плани ?

Дізнатись про актуальні тарифні плани та  вартість підключення Ви можете в розділі Тарифи або зателефонувавши за номером 377-72-70.

Як мені підключитись до нашої мережі?

Підключитися до нашої мережі дуже просто!
Заповніть заявку на підключення або зателефонуйте за номером 377-72-70.
Оператор запропонує зручний для Вас час і день підключення.
В домовленний час наш співробітник виконає підключення.

Що необхідно для підключення?

Після підключення Вам необхідно буде заповнити коротку анкету, яка буде містити паспортні дані та ІПН. Також Вам необхідно буде внести передплату на місяць згідно обраного Вами тарифного плану.

Фінансові питання

Як сплачувати послуги?

Оплата через платіжний термінал

Ви можете сплачувати наші послуги користуючись платіжними терміналами мережеі 24 Non Stop та Ё- платежка.24 Non Stop
Адреси терміналів мережі 24 Non Stop Ви можете подивитись, пройшовши за посиланням. В меню виберіть пункт «Интернет провайдеры», знайдіть пункт «TVINTEL»(можливо буде неохідно перегорнути декілька сторінокменю, для цього скористайтеся кнопками внизу екрана). Введіть номер Вашого договору, натисніть «Далее», внесіть гроші  та натисніть на кнопку «Оплатить». Не забудьте забрати чек! Гроші зараховуються миттєво. Більш детальну інформацію про оплату через платіжні термінали 24 Non Stop Ви можете отримати в детальній іеструкції. Якщо Ви не знаєте номер Вашого договору, Ви можете дізнатись його, подзвонивши за номером 377-72-70. Також ви маєте можливість сплачувати послуги за допомогою сервису City pay пройшовши за посиланням

Оплата через кредитну картку

Ви можете сплачувати наші послуги використовуючи кредитні картки VISA/MASTERCARD за допомогою платіжної системи IPay.
Для сплати за допомогою кредитної картки перейдіть до особистого кабінета. Перейдіть на вкладку «Оплата» В полі напроти сплати кредитною карткою введіть суму, котру Ви хочете внести та натисніть на кнопку «Оплатить». Вас перенаправить на сайт платіжної системи IPay. Підтвердіть платіж, натиснувши на відповідній кнопці. Далі Вам необхідно буде ввести інформацію платежної картки: номер картки, дату закінчення строка дії картки, код CVV2/CVC2. Ця інформація міститься на зворотній стороні картки, якщо Ваша картка не має подібної інформації, Вам необхідно звернутись в банк, котрий випустив платіжну картку. Більш детальну інформацію щодо оплати через систему IPay Ви можете отримати на сторінці питань IPay. З питань оплати Ви завжди можете звернутись в службу нашої підтримки за телефоном 377-72-70.

Як переглянути баланс та історію платежів?

Ви можете зробити це самостійно. Перейдіть в Особистий кабінет, натисніть на вкладку «Платежи/Начисления». Введіть період за який Ви бажаете подивитись історію платежів та нараховувань та натисніть кнопку «За период». В разі, якшо Ви бажаете переглянути всю історію платежів та нараховувань натисніть на кнопку «Все». Ваш поточний баланс відображається зверху справа від ПІБ. Поточний баланс відображається без врахування абонентскої плати за поточний місяць! Якщо у Вас виникли питання щодо фінансового балансу, історії платежів — зверніться в службу підтримки за телефоном 377-72-70.

Послуга Кредит

Якщо до 1-го числа поточного місяця Ви не встигли поповнити баланс і система Вас автоматично відключила, Ви можете скористатись послугою Кредит. Послуга дозволяє користуватися інтернетом з негативним балансом до 10-го числа поточного місяця включно. Після закінчення дії послуги Вам буде необхідно поповнити Ваш баланс. Вартість послуги 10 грн. Перейдіть в Особистий кабінет , зправа зверху Ви побачите кнопку «Кредит», при натисканні на котру Ви активуєте данну послугу. Будьте уважні, маючи заборгованіть за попередній місяць, активувати послугу Ви не зможете.

Технічні питання

Як потрапити до Особистого кабінету?

На головній сторінці сайта tvintel.com.ua є кнопка Особистий кабінет, натиснувши на котру Ви можете потрапити до Особистого кабінету. Вам буде необхідно ввести ЛОГІН- це номер Вашого договора та ПАРОЛЬ-це останні 5 цифер Вашого договора . Якщо Ви загубили ці дані або у Вас виникли проблеми пов’язані з доступом до Особистого кабінету, Ви можете звернутися в службу технічної підтримки за телефоном 377-72-70.

Як подивитись статистику по трафіку?

Ви можете зробити це самостійно. перейдіть до особистого кабінета, виберіть вкладку «Услуги», натисніть на посилання Графики(відображає графік трафіка по часовій шкалі) або Статистика(відображає сумарний трафік за місячними періодами).